måndag 6 oktober 2014

Tävla och vinn, biljetter till VARBERGS STÖRSTA AFTER WORK!





















Vi kickar igång denna veckan med chansen att vinna biljett till VARBERGS STÖRSTA AFTER WORK som går av stapeln nu på fredag 10 okt i Sparbankshallen. Lyssna till tre av Sveriges mest intressanta och roligaste föreläsare, som kommer ge dig en oförglömlig kväll.

Kl. 15 - Barerna öppna hela kvällen med skön musik. Coop Forums många leverantörer är på plats och bjuder på smakprover.

Kl. 16.30 -Föreläsningarna startar och varje föreläsning varar minst 30 minuter.
Redan k.14 tjuvstartar eventet och då finns Bildepån på plats utanför Sparbankshallen och alla som provkör en Volvo får en present.

Mellan kl. 19.30-20.30 erbjuder Bildepån skjuts hem inom Varbergs stadskärna 
utan kostnad!


Biljetter kostar 395 kr. Förköp på Coop Forum, Bildepån och Varberg Event.
Har du ett Volvokort eller Coop Med mera kort kostar biljetten 295 kr.


PÄR JOHANSSON - Grundare av Glada Hudikteatern ger en föreläsning fylld av humor och värme.

MIA TÖRNBLOM - Författare till sju böcker, föreläsare och vägledare i personlig utveckling. Talar om självkänsla.

BORIS LENNERHOV - VD och koncernchef på Gekås i Ullared. Hans motto är att personalen varje dag ska sträva efter att bli bättre.


Nu tävlar jag ut biljetter till denna sköna AFTER WORK!
5 st vinnare vinner varsin biljett, värde 395 kr. 
Lämna en kommentar i detta inlägg om varför just du vill vinna en biljett och gå på denna AFTER WORK.

Skynda er att tävla för på onsdag 7/10 kl. 10.00 avslutas tävlingen och vinnarna presenteras på onsdag 7/10 kl. 12.00. 

Glöm inte att ange ert namn och mailadress när ni skriver kommentaren!



  Lycka till!

7 kommentarer:

  1. Jag hade älskat att vinna detta. Inspiration kan man aldrig få för mycket av. Hoppas och håller mina tummar :)

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart koncept med tre fantastiska och underbara människor med helt olika bakgrunder. Min personliga favorit är Pär Johansson, glömmer aldrig hans sommarprat i P1 efter det har jag följt hans oförglömliga arbeta med Glada-Hudik gänget.

    Håller tummarna hårt för en biljett till denna After Work.
    Petra Eklund, tompet@ciaoip.se

    SvaraRadera
  3. Skulle gärna vilja vinna en biljett o bjuda med en granne på lite trevligheter så här i höstmörkret.
    mvh
    Marina
    marina.amie@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Att få lämna mina 3 små älskade barn hemma för att få gå o lyssna på tre fantastiska människor o bli inspirerad, njuta av lite go dryck o sällskap i höstmörkret utan att man har ngn som klänger runt ens ben o ropar :-P
    Hoppas o håller mina tummar :-)
    Mvh:
    Linda
    tejs75@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hade varit roligt att vinna biljett till denna After work, med intressanta föreläsare. En behövlig ego-boost i höstrusket!
    Helena
    helena.karlsson2@varberg.se

    SvaraRadera
  6. Denna Trio till föreläsare skulle vara Guld värt att lyssna På, jag får ju så ofta i skogen jämte Stå. Jag brinner för att inspirera Andra, nu är det min tur att till dessa föreläsare Vandra. Dessa underbara människor skulle få mig att Le och det tror jag Alla vill Se.

    SvaraRadera
  7. Jag skulle inspireras av onsdagens pasta,
    när jag på lunchen in på din blogg hasta,
    Ser då möjligheten att få inspireras av dessa tre,
    Så spännande min onsdag ble',
    Nu håller jag tummar och tår,
    Och hoppas jag vinsten får.

    SvaraRadera