söndag 17 november 2013

Veckans Mat 47



Sitter nu och tar igen mig efter en härligt löppass i gassande sol. Man kan tro att det är september ute. 9 grader och helt underbart härligt med massa syre i luften. Så nu är man så där galet nöjd med sig själv. Det var ett tag sedan som jag snurrade på mig det där löpardojjorna. Jag dras med en dålig rygg som inte riktigt vill som jag vill. Men det ska nog bli ordning på den med ;-) Så efter en förmiddag där jag bockat av en massa saker, kan man nu njuta i soffan i eftermiddag. Tror jag ska ge mig i kast med julklappslistan till nära och köra. Har en ambition om att se till så den är avverkad hyggligt tidigt i år. Vi får väl se hur det går. Men ni får en lista på veckans maträtter. Så ta för er 

♥ Härlig vecka på er! 


MÅNDAG
Vietnamesiskt nudelsallad med kyckling (En klar favorit i Gourmetmrosans kök)



TISDAG







































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar