torsdag 30 maj 2013

Glassigt värre!

För ett tag sedan var jag på 4good som är ett nätverk som ska sprida mer solsken, pepp och inspiration för att kunna förverkliga drömmar och leva sitt bästa liv! Kvällen bjöd på fantastiska föreläsare så som Natasha Illum Berg, Denise Rudberg och Henrik Fexeus. Förutom härliga föreläsare och inspiratörer fick alla med sig en grym goodiebags med blandade produkter med sig hem. Vem gick inte igång på Arlas nya mjukglass? Bara hem å testa... och det gjorde jag. Barnen och min mamma och pappa fick agera testpanel, vilket de var mycket nöjda över. I vår goodiebag fick vi också små kex från Jules Destrooper. Perfekt till glassen måste jag säga och härligt krispiga. Ny favorit här hemma!
Barnen älskade verkligen att få pimpa sina egna glassar, och det blev en kul grej även för oss vuxna. Hos oss fick glassen mycket bra betyg, dock tycker vi att den smälte väldigt fort, så det gäller att njuta snabbt ;-)

Imorgon vankas det vintips, så titta in då! Nu säger jag god natt och på återseende! 


♥ 








Liten som stor tyckte glassen var god!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar