söndag 27 maj 2012

Släck törsten med Ramlösa - rött päron

Vill givetvis titta in denna afton och säga hej! Det har varit en fullspäckad helg, med konfirmation, lite jobb å så mors dags firande förståss ;)  Igår liksom idag blev vi bjudna på fantastiskt god mat, så jag ska ragga tag i recepten, så återkommer jag imorgon med lite gott, sånt ni bara måste prova. Prova tycker jag också ni ska göra med Ramlösas nyhet, med smak av rött päron. Den gillar jag skarpt ;) Satt perfekt efter min löprunda nu på kvällskvisten när gommen var helt torr och skrek efter törst  ;) Det gäller ju nu att träna upp sig inför tjejmilen...känner att jag är på gång nu ;) hahahaha Skämt å sido, var det en helt fantastiskt fin kväll och det är minsann svårt att komma i säng i tid? Någon mer än jag som känner så?  Nej, nu baske mig får det bli till att krypa ner! 


Många kramar till alla underbara mammor idag 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar