lördag 24 mars 2012

Grillning på schemat!

Tjilevipen på er, härliga lördag! Ni undrar nog säkert vart jag hållit hus denna veckan... men ibland blir det så att det kan vara svårt att få ihop vardagen;) Tror de flesta vet hur det är ...men nu är jag tillbaka igen ;) Har precis avverkat en snabb sväng till Gekås på morgonkvisten sedan Varbergs torg för lite blomsterinköp till de få krukor jag har kvar i hyfsat skicka. Denna vinter och blåst har gjort så min krukor har fallit som käglor och sett sina bästa dagar. Så nu är jag på jakt efter nya! Å så väntar jag på solen som de lovat ska titta fram i eftermiddag. Men fram tills dess får det bli en snabb och enkel grillning till lunch. Med Scans grillare med bacon och ost. Yammie! Någon mer som testat och tycker om dem? Lovar titta in lite senare med massa mer spännande... vad sägs om en tävling då? 






1 kommentar:

  1. Har inte testat just de, men köpte korv på Thuressons i Bölse. Per i Parma, korv med parmesan i, mums! Är ju så gott med grillad korv med rostad lök, gurka och senap.

    I kväll ska vi grilla marinerad fläskfilé och till det risotto och rödvinssås. Gottigt!

    Kram Malin

    SvaraRadera