tisdag 18 oktober 2011

Dumle med pepparkaka

Någon mer än jag som älskar pepparkaksdeg? Nu behöver ni inte äta upp degen när ni bakar pepparkakor. Utan istället njuta av härligt god Dumlekola med pepparkakssmak...helt otroligt god! Me like ;) Förra året blev det väldigt mycket bak och desserter med pepparkakssmak, så mannen här hemma undrade om det inte hade gått lite överstyr, det där med pepparkakssmaken. Allt behöver väl inte smaka pepparkaka kommenterade han lite försiktigt. Men jag lyssnade inte på det örat! Kommer antagligen inte lyssna i år heller, då jag redan börjat sätta lite planer i verket på vad jag ska hitta på med denna Dumlekolasmak... för nåt ska det bli, det är jag säker på ;)
Någon annan som smakat? Vad tycker ni?


6 kommentarer:

  1. Har tyvärr inte hittat den än men hoppas göra det inom en mycket snar framtid!

    SvaraRadera
  2. Den har jag inte sett ens. Ska genast hålla ögonen öppna. Måste prova ....

    SvaraRadera
  3. Finns den i affären nu?
    Den måste jag prova, älskar också pepparkaka och kan inte vänta tills man får plocka fram pepparkakor och mögelost.

    SvaraRadera
  4. Åh jag älskar med pepparkaksdeg!! Det är ju supergott, dessa måste jag prova!

    SvaraRadera
  5. Jag håller med, dessa är otroligt goda! :)

    SvaraRadera