tisdag 19 juli 2011

Hemma igen efter vistelsen söderut!

Vilka underbara dagar vi haft! Drog iväg till vår favvostad några dagar nämligen Malmö. Galet vad vi gilllar den stan! Det är nåt visst, tror det är att den har en liten Köpenhamns puls, och väldigt avslappnat! Men jag lovar att jag ska göra en bättre sammanfattning imorgon, så jag ska ge några bra tips på restauranger som vi besökte oxå! Men ville egentligen bara titta in och säga hej, så ni inte undrar vart jag tagit vägen ;)  Så imorgon är jag tillbaka igen, med nya friska tag! 
Ha en härlig tisdagskväll! Kram på er!





1 kommentar:

  1. Åh tack lite bra tips på saker att göra eller hitta på i Malmö;) vi ska snart ner och jag antar att vädret kommer vara sådär... Alltid bra med lite tips då;) vi brukar bara åka in till lillatorg och sen ut till ribban... Men Malmö är en fin stad, håller med dig!
    Ha det fint kramar Victoria www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera