söndag 10 april 2011

Vilken härlig söndag!



















Då var denna helgen snart förbi...Hjälp vad helgerna går fort! Men det har verkligen varit en underbar helg på alla sätt och vis. Här har solen visat sig från sin bästa sida, och vi har hunnit med både trädgårdsröj, och lite utflykt. Så varför klaga! Idag tog vi oss till Fridas i Kärrdal, som ligger strax utanför Varberg, där det serverar Brunch på söndagar! De har oxå vanlig meny och där kom dilemmat! Vilket skulle man välja? Hur jag än gör, ångrar jag mig! Men idag blev det brunchbuffen, ...och ja lite ånger kom allt, när jag såg vad de andra fick in. Men det blir ju fler gånger, för de har både grymt god mat, härlig terass och en underbar utsikt över havet :) I like it a lot!




















Jonas tog som vanligt en klassisk hamburgetallrik! Ska absolut testas någon gång...ser supernice ut!




















Vem som skulle välja den här var inte svårtippat? Anders så klart... en norrlänning som vant sig vid västkustens goda räkor ;)







1 kommentar:

  1. Åh, jag hade lugnt valt räkorna! Hamnar jag på er sida av landet frossar jag i era delikatesser från havet. Sååå gott!

    SvaraRadera