fredag 18 mars 2011

Vilket bakslag...

God morgon på er! Igår sken solen och vi hade barmark och riktigt vårväder. Imorse vaknar man till ett vinterlandskap med massa snö. Ibland undrar man hur mycket som kan komma på bara några timmar egentligen? Jag hade ju hellre föredragit vår, men eftersom den här snön nu kommit, får man dra på sig vinterkläderna igen, och göra några pulkaåk, för det kan ju faktiskt vara det sista för i år ;)Eller vad tror ni?  
Det blev till att testa Lönneberga extra rökt skinka på smörgåsen imorse, och den var verkligen hur smarrig som helst. Så det är ett bra inköp måste jag säga! I helgen kommer vi ha fullt upp, så idag ska det förberedas. Jag gillar att ha förberett så mycket som möjligt, så man sedan kan njuta och umgås med sina gäster... Så  idag vet jag absolut vad jag ska göra... 
Igår åt vi asiatiskt igen, som jag lovar jag ska återkomma med under dagen, men så länge får ni lite vinterbilder, men inne har vi lite vår med utslagna körsbärskvistar...visst är det härligt? 






1 kommentar:

  1. Ja, det fanns tydligen lite snö kvar däruppe som vädergudarna ville bli av med. Men det var det sista. imorrn kommer solen igen och smälter bort det sista! Nu ska vi ha vår!!

    Trevlig helg!!

    SvaraRadera