lördag 19 juni 2010

Då var äntligen den stora dagen inne!


...då kronprinsessan och herr Daniel Westling blir äkta makar!
Åh vilket ståhej det varit de senaste veckorna! Stackare
säger jag bara! Det är grymt att orka med en massa middagar
och spektakel i så många dagar innan självaste bröllopet.
Stackarna, lär ju vara helt slut innan det ens har börjat!
Nej, jag är verkligen inte avundsjuk på dem! Men det ska
bli roligt att följa det på TV, samtidigt som jag sitter och
smaskar i mig "The Wedding Chocolate" som ska öppnas
på självaste högtidsdagen!
Vad har ni tänkt hitta på en dag som denna?
Titta på bröllopet på TV eller inte? Misstänker att det blir
nog en helt del kvinnligt framför TV apparaterna. Mannen
här hemma ska spela fotboll, vilket jag tror att han är mer
än nöjd med. Lille Vincent får göra som hans mamma,
titta på bröllopet, varken han vill eller inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar