torsdag 15 april 2010

Massa ny inspiration!

Åhhhh igår låg ett nytt nummer för "Allt om mat" i brevlådan
och tidningen "Buffé" plus att det kommit två kokböcker som
jag beställt. Helt perfekt med ny inspiration, för på fredag tänkte
jag bjuda några härliga brudar på en vårbuffé. Mer tänker jag inte
avslöja, men tidningarna och böckerna kom väl till pass!
Jag låg i soffan hela kvällen och bara njöt och bläddrade,
bläddrade... och bläddrade!
Den här kokboken är bara ett måste, om man
gillar Medelhavsmat. Föll mig i smaken genom
att det var enkla och lätta recept. Inte en massa
krusidull! Plus för att det fanns fina bilder till
alla recept!


På första anblicken var den nog en liten besvikelse
den där koksboken "Min stora feta grekiska kokbok".
Hade förväntat mig fler och mer inspirerande recept
och bilder. Men jag ska verkligen ge den mer tid,
så kanske jag återkommer mer ett annat betyg :-)

1 kommentar:

  1. Jag gjorde som du - njöt av att läsa både Buffé och Allt om mat i går kväll. Jag hade tänkte köpa Alexandras kokbok, men avvaktar lite. Jag får avvakta fler kommentarer från dig när du har gett det lite mer tid...
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera