tisdag 20 april 2010

Över 1000 unika besökare! Det måste firas!


Här går det minsann undan! Bloggen har passerat 1000
unika besökare, vilket är helt fantastiskt! Inte trodde jag
detta när jag startade den! Men jag måste verkligen säga
att det är hur kul som helst att ni hittat hit. Jag är
nyfiken på vilka ni är? Och vad det är som
göra att ni tittar in med jämna mellanrum?
Så detta måste firas genom en TÄVLING. Släng in
en kommentar, så är ni med i utlottningen av kokboken
Nyfångat. Recepten i boken kommer från fiskaren
Martin Gustafsson i Bua, Varberg, från Liselott Forslin,
Tomas Tengby och familjen Holm. Boken är sponsrad
av Fiskexporten i Varberg. Ta en titt på deras hemsida,
genom att klicka här! Nu håller vi tummarna att det blir
just du som blir den lyckliga vinnaren! Din kommentar
behöver jag senast fredag 23/4 12.00 Lycka till!


13 kommentarer:

  1. Hej!!

    otroligt fin blogg o me härliga tips o smarriga recept, passar perfekt till mig som är mammaledig till en 2 mån gosse o en snart 2 årig gosse! Tiden räcker inte till o ja hinner inte kolla runt efter recept i tidningar mm, så man hamnar i de gamla vanliga. Därför fastnade ja för din blogg för o få smarriga recept!

    Linda en föredetta Tvaugerdäga men numera Halmstadbo

    SvaraRadera
  2. glömde skriva min mailadress, tejs75@hotmail.com.

    Mvh Linda

    SvaraRadera
  3. Hej Madelene!
    Jag är en mycket matintresserad tjej 40+ från Skövde, jag har läst dina goda recepter varje dag sedan jag upptäckte din sida. Du har en Underbar blogg, man får sån lust att laga mat när vi får dina recept och ser alla fina bilder. Stort TACK till dig som orkar dela med dig allt det goda.
    Hälsningar Eija

    SvaraRadera
  4. Hej
    Jag är 36 år, gift, 2 barnsmamma, sjuksköterska, matintressed, från Kalmar...
    Jag kikar in hos dig för att gillar den typen av mat du lagar och så är det alltid så fina bilder.

    SvaraRadera
  5. Jag är ju en av dina största fans!!! Du är kanon på det du gör. Åh den bästa fotografen med! Nova hälsar! :-)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Grattis Madde till 1000 unika besökare, bra jobbat!!!

    Många Kramar Linda

    SvaraRadera
  7. Grattis till besökarna! Jag tror att det bidrar till antalet att du uppdaterar så ofta, då är det extra roligt att följa en blogg! Och så har du så klart jättebra recept, de där gorgonzolabiffarna var grymma!

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Ia 28 år, sambo inga barn (än:)). Jag som du fullkomligt älskar att laga mat! O att äta mat! :)
    Hämtar inspiration från din blogg, den är trevlig med goda och spännande recept och inte minst med en massa vackra bilder.
    Hälsningar
    Ia

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Anna heter jag o är 25 år, bor med sambo o 2 katter i vårt lilla hus på landet. Älskar dina bilder och att få inspiration både genom recepten men också från bilderna så klart!

    Grattis till dina 1000 besökare!
    Ha en fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Jag är en tvåbarnsmamma som bor i västra Finland. Jag vill naturligtvis vinna boken nyfångat. Även jag gillar god mat men hatar att diska:-). Din blogg inspirerar till nya äventyr i köket. Hälsar AnnaO

    SvaraRadera
  11. Grattis vännen till de 1000!! Jag vill bara säga att dina recept är kanonbra, dina bilder kanonfina och jag som har haft turen vet ju att din mat smakar fantastiskt bra med!! Kram

    SvaraRadera
  12. Märkliga saker kan hända!
    Det är en stor konstart att, som du, lyckas inspirera en totalt matlagnings-ointresserad person som mej till att pröva nya utmaningar i köket - lyckas - och återvända hit gång på gång för nya äventyr!
    Tusen tack!
    Gilena

    SvaraRadera
  13. Utom tävlan men jag måste skriva ändå. Grattis till 1000 besökare!! Kul! Man blir ju bara såå glad av att se all god mat & alla fina bilder!
    Ha en bra dag! Jenny

    SvaraRadera