lördag 27 mars 2010

Utflyktsdag söderut!


Klockan 03:30 drog väckarklockan igång, och ja det var
massa grus i ögonen kändes det som... men det var ett
utflyktsmål som lockade, och jag tror inte jag behöver
tala om vart det bar av ??? Två tjattrande brudar med flera
timmars bilresa framför sig... Kunde vi ha det bättre?
Karin bytte av demonstratören i Absolut Tropics bar :-)
... och ja´ hon skulle nog kunna stannat kvar där och blandat
drinkar så det stod härliga till.. men lita annat lockade ju också!

Karin kan ju verkligen det här med att fixa smarriga mackor
att mumsa på, på färjorna... Det gäller att ha mätta magar
när man ska flanera bland butikens utbud :-)

Mannen här hemma har länge sucktat efter ölen Desperados,
som inte går att få fatt på här hemma i Sverige. Men var hittar
vi den, om inte på Boardershoppen... Lyckan var total skulle
man kunna säga!

Jag är ju ingen öldrickare tyvärr, men efter att ha smakat,
gick den faktiskt hem även hos mig. Å Karins man, blev
alldeles till sig... så vill ni prova en ny ölsort ska ni verkligen
prova den här... ifall ni drar till Tyskland för en shoppingtur.

Håll utkik, för under påsken kommer det komma lite drinktips!


1 kommentar:

  1. I den där baren hade jag gärna hängt och fnittnar lite :-)

    SvaraRadera