torsdag 18 mars 2010

Stek torsk med pepparrot - en ny favorit!


Eftersom jag tänkt bli lite bättre på att äta fisk, var det
verkligen dags för det idag. Stekt torskrygg med potatispuré och
lättstekta champinjoner. Å när jag var i matbutiken häromdagen
fick jag syn på Creme Fraiche smaksatt med äpple och pepparrot,
som jag bara var tvungen att testa. Jag har verkligen fallit pladask
för pepparrot. Å detta var en riktig lyckad produkt! Behövde inte
göra något med den, utan bara att frossa i till den stekta fisken.
Ljuvligt!!!


Creme Fraiche med äpple och pepparrot.

3 kommentarer:

  1. Ser verkligen smarrigt ut. Jag tycker också att pepparrot är något alldeles underbart gott.

    SvaraRadera
  2. Testa en saftig kokt skicka och pepparrotgrädde till, utsökt kombination till tex en förrätt.

    SvaraRadera
  3. Denna förrätt måste jag bara testa! Tack för tipset:-)
    Gourmetmorsan

    SvaraRadera